onsdag 28 oktober 2009

56. den sista läsningen

idag läste jag ett par småsaker i kulturtältet vid universitetet med anledning av humanistdagen. folket där var jättetrevliga. läsningen gick bra. jag läste inte fel & texterna var okej. det känns skönt att veta att det var sista gången jag läste någonstans innan boken är helt färdig & inskickad till ett förlag.
efteråt åkte jag & tittade in hos cecilia i gallerian. sen träffade jag dan & kalle & fikade. jag fick låna smile from the streets you hold av kalle. det är en helt underbar skiva. men den är inte identisk med versionen jag fick tag i på internet. ljudnivån är lägre, vilket är väldigt synd. vissa spår är jättebrusiga.
på fredag ska jag hem till julian & charlott & på lördag spelar floe fountain på lava.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar