lördag 31 oktober 2009

57. att hänga ett berg

morgonen började med huvudvärk. det är lördag & jag ska sortera livet så att det fungerar på måndag. jag ska städa lägenheten & köpa mat till kvällen. jag låg & lyssnade på vangelis' soil festivities, men huvudvärken gick inte över trots allt vatten jag hade druckit, så jag gjorde lite frukost & tittade en stund på solaris. jag tänkte läsa så talade zarathustra idag. ikväll ska jag till kulturhuset & se tempole!, the fresh weather bomb attack & floe fountain. klara ska med.
under veckan har jag varit nere. jag har varit det en längre tid. i stället för att raka av mej allt hår i protest mot situationen så färgade jag det med en hårfärg som kallade sej för mandarin. jag måste hjälpa mej själv att vinna mot mej själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar