onsdag 5 januari 2011

179. Inplastat månljus

Tobias på Slussens tunnelbanestation.

Jag sparar de mer personliga utläggningarna åt andra forum, men här kan jag nämna att jag har lagt mer pengar på skivor än vad jag borde ha gjort. Det jag fann var bland annat:
  • Cocteau Twins - Blue Bell Knoll (4AD, 1988)
  • Cocteau Twins - Lovers Are Mortal (Garageland, 1985)
  • Eva Dahlgren - Fria världen 1.989 (The Record Station, 1989)
  • Eva Dahlgren - Ung och stolt (The Record Station, 1987)
  • Organism 12 & Seron - Hotell No Monkey Business (No Monkey Business Entertanement, 2000)
  • Philip Glass - Glassworks (CBS, 1982)
  • The Juggaknots - The Juggaknots (Fondle 'Em, 1996)
  • Vangelis - Chariots of Fire (Polydor, 1981)
Lovers Are Mortal är från första upplagan med orange vinyl. Helt onödig information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar