söndag 20 februari 2011

185. Medvetandeström

Månen och en lampa, 12 februari 2011.

zacharias är i stockholm och det är behagligt och på fredag ska jag åka till uppsala och lyssna till johannes anyuru som samtalar med radio upplands lena redin på uppsala stadsbibliotek och jag har på riktigt börjat inse vad jag vill göra med mitt liv jag vill skriva bara skriva och jag kan tänka mej att ta nästan vilket jobb som helst och bara jobba för att få pengar till hyra och mat och inspirerande saker och sen skriva resten av min tid och jag behöver nog bo för mej själv för att kunna göra det mest effektivt och jag borde läsa koranen och bibeln just nu men jag har svårt att koncentrera mej och jag vill sortera allt inuti datorn men jag har inte tid och jag har hopp om en god framtid även om det kommer att ta lång tid att bli lycklig och om csn stryper mina tillgångar tänker jag lägga maximal del av min energi åt att färdigställa texten och den är så vacker just nu och jag önskar att jag kunde visa den men den är ju inte färdig och den kommer att bli ännu bättre när den är färdig men det är lång tid mellan nuet och färdigställandet och jag hoppas bara att hon kommer innan dess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar