lördag 20 februari 2010

119. polyelastisk rymd

den vackraste tjejen jobbar på footlocker i gallerian. jag stod & tittade på skor & när jag hade bestämt mej för vad jag tänkte be om att få prova vände jag mej om & ju närmare jag kom henne desto vackrare blev hon. hon var väldigt duktig i sitt arbete. förutom hennes säljtekniska färdigheter talade hon på ett ömt sätt & jag brydde mej inte så mycket om att det var ett spel för att sälja skor. det var skönt att någon var så trevlig mot mej, även om det antagligen var konstlat.
jag fick något liknande skuldkänslor på vägen hem. jag skäms för hur jag har behandlat min kropp. när jag kom hem tränade jag en stund i den blygsamma mån jag förmår. ända sen mitt möte med tjejen har jag tänkt många absurda saker.
jag ska strunta i min hemtenta & lägga ner den kommande veckan åt ansökningsprover till konstfack. ikväll ska jag till lava & köpa floe fountains infinipolar & sen ska jag vidare till högkvarteret & kanske till pumas inflyttningsfest i fittja. jag undrar om jag hinner med alltihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar