onsdag 9 juni 2010

148. marsianska kräldjur

idag fick jag beskedet att jag inte blivit antagen till nyckelviksskolan. jag fick också veta att dan & kalle ska bo i berlin i höst. det betyder alltså att dom två plus zackie är borta i höst. det innebär att jag blir kvar på förskolan om jag inte hittar ett annat jobb.
det känns som att jag slänger bort flera år av mitt liv. vad skulle jag egentligen göra på nyckelviksskolan?
vad vill jag göra? skriva.
är det okej? hur ska jag bära mej åt? hur kan jag göra för att möta mina mål på bästa sätt? kommer jag någonsin att ta mej ur den här virveln?
när jag svindlar inför gapande framtid faller tankarna in i slutets trans. det ser ut att bli en ensam höst i stockholm. vad kan jag göra för att förhindra det? när får jag tillbaka mitt huvud?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar