lördag 14 augusti 2010

165. på kant med augusti

böcker i väntan på ordning

idag vaknade jag & började genast möblera om i rummet. jag plockade ut böckerna ur den midjehöga bokhyllan & lade dem på köksbordet. därefter bytte jag plats på bokhyllan & bordet. nu är härliga ordning här.
i torsdags var jag på Debaser Slussen där Virgins & Suicides huserade. det var den bästa utekvällen jag någonsin deltagit i. jag drack bara ett glas & det var fyllt med en utsökt alkoholfri vätskeblandning. den kanske roligaste stunden var när jag & Zacharias fristilade.
jag & Karin kom överens om att gå ut på stan någon dag & hälsa på personalchefer & ge dem våra meritförteckningar plus personliga brev.
jobbsökandet fortsätter.

1 kommentar:

  1. http://digitalarts.ucsd.edu/~gkester/Teaching%20copy/Final%20Images/Pioneer%20with%20Horn.JPG

    pioneer with a horn
    alexandr mikhailovich rodchenko, 1930

    SvaraRadera