tisdag 3 augusti 2010

164. änglars sjukdom

enkelt kollage med skrot & John Frusciante

idag ringde dom från Friskis & sa att det hade skett en avbokning & att jag var välkommen på instruktion till kvällen. efter jobbet åkte jag till Kulturhuset & lämnade tillbaka ett par CD-skivor. sen åkte jag till centrum & hämtade ut ett paket som innehöll två delar av Cărtărescus Orbitór-trilogi. när jag kom hem slängde jag i mej en tallrik filmjölk & banan. sen gick jag till gymmet.
personalen är riktigt trevlig. genomgången var intressant & pedagogisk. jag har fått något som liknar ett träningsprogram, vilket känns betryggande & jag tycker att hela grejen är jätterolig. i och med att jag fick bättre koll på maskinerna så försvann den på osäkerhet grundade nervositeten & nu känner jag att jag kommer att kunna träna helt hämningslöst.

jag har sökt två jobb. jag ska fortsätta söka jobb, helst minst en postad ansökan per dag. jag behöver en ny vardag.

1 kommentar:

  1. Kul med Orbitor. Jag tror du kommer gilla den.

    Vad gäller träning borde du kolla in filmen Pumping Iron för lite motivation, haha! Den ger åtminstone lite perspektiv på gymmandet.

    SvaraRadera