lördag 29 augusti 2009

21. bondegatan

dagens fångst.
idag var det loppis på bondegatan, från götgatan till duvnäsgatan. jag & bobo åkte in till londonviadukten & promenerade bort till södermalms lås AB för att möta julia. det var kul att titta & jag träffade många kompisar. dessutom fick jag köpa 4 volymer av neon genesis evangelion för 60 kronor. senare hittade jag bo hanssons sagan om ringen på mosebacke records & skaffade handsome boy modeling schools white people (med i've been thinking som största anledning) på record hunter, där jag även beställde lou barlows emoh. jag hann även spana in sivletto, som jag hade hört talas om, men aldrig besökt.
loppisen borde äga rum var eller varannan helg, det var mysigt & skulle säkert gynna de flesta parter. helst skulle någon dock förbjuda bilar att ta sej fram där mellan 10 & 17 på loppisdagar.
det är kul att höra min bror berätta om sina dagar på jobbet & alla kunder.

7 kommentarer:

  1. Jag var också på Bondens loppis idag! Köpte ett halsband av Josefin Crafoord :)

    SvaraRadera
  2. Yes. Ska jag räkna med att alla Anonym är du?

    SvaraRadera
  3. Nja, det beror väl på. Ifall det är snälla saker, ja. Om det är dumma, så är det någon som skojar.

    Förstår liksom fortfarande inte hur man kommenterar med namn. Provar nu och håller tummarna...

    SvaraRadera
  4. Åh! Det gick! Det var någon gång förut som det inte gick, så det är därför jag varit anonym. Dina tatueringar var coola, förresten. Speciellt förklaringarna.

    SvaraRadera