söndag 27 september 2009

41. månen under huden

nu sitter jag här igen, i mitt molnpalats. jag igår var jag & zackie på record hunter & spanade. 25% på allt. jag plockade upp vordul megas megagraphitti (som jag hade beställt). första spåret & sista spåret var bäst. zach one har producerat båda. sen plockade jag upp palace brothers' there is no-one that will take care of you, pavements crooked rain, crooked rain, r. kellys tp.3 reloaded & the falls perverted by language. den senaste har jag svårt för. palace brothers' riding är fin. jag gillar r. kellys slow wind.
jag har kommit 73 sidor i do androids dream of electric sheep? den är väldigt annorlunda från filmen, men jag gillar den. imorgon ska jag läsa ut den, tvätta & förbereda nästa veckas iup-samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar