söndag 18 april 2010

133. vidden av vår diskussion

jag sitter & dekrypterar gilgamesheposet & läser södergran & läser ginsberg igen & skriver.
igår var jag på nyckelviksskolans vårutställning med frida & tove. det var en behaglig stund. det var mycket folk där & många fina verk. jag tyckte mycket om maryams saker. hennes verk om challengerdjupet var nog min favorit.
på onsdag ska jag ta en promenad till mormor & morfar för att sy en huva att använda främst vid läsningar. idén kommer från någon som ville ta bort jaget från framförandet & en tidning där jag såg en bild på medlemmar av front pembela islam i indonesien. jag hoppas bara att den kommer att fungera ihop med glasögon.
jag har sökt till nyckelviksskolan, jag ska betala ansökningsavgiften senast den tredje maj & lämna in antagningsproverna senast tjugonde maj. men trots allt ritande & målande så tror & hoppas jag att jag är på god väg att bosätta mej i textens "hus utan återvändo".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar