söndag 9 maj 2010

141. genom protosolens portar

brian jonestown massacre på debaser var inte riktigt så bra som jag hade hoppats på, men det var kul att träffa människorna som var där.
dan föreslog imorse att han skulle producera en EP åt mej som vi sen kunde släppa på ominous recordings. jag blir mer & mer sugen på att rappa på engelska & kanske inte ens låsa mej vid rap, utan mest göra musik. vi får se var projektet landar nånstans. att arbeta med dan innebär i alla fall att jag har nånstans att spela in & någon som kan övervaka inspelningen.
idag var zackie här & vi trixade med hans omslagsuppdrag & jag började på en teckning på temat "tvättstugan", till min ansökan till nyckelviksskolan. den ser helt okej ut.
jag hann läsa lite gilgamesh också. vilket gav mej ytterligare idéer till min bok. bland annat den oändliga, cirkulära historien, i vilken dom eviga frågorna nöts om & om igen som i meditation.

2 kommentarer: