söndag 23 maj 2010

144. framtidens trängtan efter slutet på nuet

i torsdags var jag på landet & såg munnen spela. jag hade inte sett dom spela tidigare & blev glatt överraskad när dom fick mitt huvud att gunga & min mun att le. jag träffade även johan, som gav mej ett fungerande exemplar av floe fountains infinipolar-CD. jag bjöd honom på en jos som tack & vi pratade en stund.
tidigare samma dag var jag på nyckelviksskolan & lämnade in mina arbetsprover. jag var inte nöjd med dom.

igår var jag hos sebastian & van & umgicks med ett gäng sköna människor. jag dansade värre än på antivariant för några månader sedan. jag & alex kickade fristil i en kvart eller så. det var kvällens roligaste stund, även om den mest värdefulla var när jag & erik kom fram till hur dom två demonernas öde kan se ut i min bok.

läget börjar dansa på kanten till ohållbart. jag måste flytta snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar