måndag 19 juli 2010

159. en krona av eter

jag försöker verkligen styra upp mej själv. ikväll tog jag min första joggingrunda. jag lyfte hantlar & gjorde sit-ups tidigare idag. i augusti tänkte jag införskaffa mitt första gymkort. i höst ska jag söka en massa utbildningar & våren hoppas jag kunna tillbringa på Södertörns högskola med den där kursen i kreativt skrivande. nästa höst kanske jag går skrivarkursenBiskops-Arnö.
samtidigt som jag funderar på framtiden låter jag håret & skägget växa. jag har ingått ett vad med David om att ingen av oss får klippa håret. statistiken visar att det sällan är till min fördel att ingå såna här vad, men i och för sej har vaden aldrig haft andra aktiva deltagare.

det går betydligt långsammare än vad jag hade trott att komma igenom SAOL-arbetet. jag är nu på sidan 548. imorgon kommer Jacob hit för att tvinga mej att arbeta effektivare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar