fredag 23 juli 2010

161. på jakt efter horisontens katt

fjärde upplagan av Dödens ängel.

idag steg jag upp & klädde på mej & sen sprang jag för tredje gången den här veckan. när jag kom tillbaka tränade jag en stund & sen tog jag en dusch & åt frukost & läste Dödens ängel av Johan Olof Wallin. den är mycket fin, även om det ibland blir lite väl kristet. jag tycker om illustrationerna & formatet. versmåttet är också snyggt.

igår såg jag Snabba cash (Daniel Espinosa, 2010) med Lucas & David. den var okej.

semestern lider mot sitt slut. jag har inte hunnit läsa ut Aeneiden & jag har inte hunnit omarbeta SAOL. jag har däremot hunnit producera 16 stycken A4 med text. det är inte så illa. det kommer att ta mej ungefär 50 dagar att färdigställa SAOL-projektet. alltså kan jag vara färdig någon gång i september. men förmodligen blir jag försenad med en månad eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar