fredag 15 januari 2010

106. en våning av mitt minne

idag var min sista dag på vittra vid nytorget. igår kväll gick vi på humlan till dionysos & åt middag. det var utomordentligt trevligt & maten lät sej smaka. men så idag tog jag farväl av alla dom små & stora på avdelningen & så många som möjligt från resten av huset. jag ska tillbaka redan nästa vecka med mitt schema, för att underlätta för möjligheten till vikariearbete & för att hälsa på & lindra saknaden. jag fick så fina presenter: en pärm kallad mina nytorgsvänner, en smärt penna, två pennor från korea, ett högst generöst presentkort på akademibokhandeln, ett fint kort & en värmeljushållare från orrefors med företagets logotyp på.
jag känner att jag inte kan göra dagen & dess händelser rättvisa i skrift än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar