tisdag 15 december 2009

90. moln på gränsen till ögats historia

bataillepaket.
idag fick jag bataille i brevlådan. imorgon ska jag ut på stan under pausen & leta skivor. jag pratade med zacharias om mina framtidsplaner. summan av kanelbullarna var att det blir till att våga hoppa från takbjälken. snön ligger & sover utanför lägenheten. jag skaffade en ljusslinga på coop & satte den innanför ytterdörren. magisk entré. jag sitter & lyssnar på bluffin av quasimoto. det är en mysig komposition mycket tack vare ahmad jamals pianospel. kalle frågade mej om jag ville döpa en av hans låtar som ska vara med på hans karelia ingria som släpps i början av 2010. jag föreslog ett gäng titlar, men det var cloud machine han fastnade för.
jag gjorde nyss 50 sit-ups. det är många för att vara mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar