onsdag 23 december 2009

95. åskan i min hosta

jag var på record hunter idag & hämtade echo party & passade på att skaffa cocteau twins' heaven or las vegas. echo party var tyvärr repig & hade en mystisk substans (som jag misstänker är lim) på baksidan. jag ska åka tillbaka imorgon & diskutera köpets framtid. sen ska jag passa på att köpa biljett till nyårsfesten på färgfabriken när jag ändå är där. jag fick calling out of context i brevlådan idag. det är en postumt utgiven samling outgivna låtar av arthur russell.
idag ringde jag föräldrarna till mina ansvarsbarn & berättade att jag inte ska fortsätta mitt arbete på förskolan. imorgon får resten av föräldrarna ett e-post som meddelar detsamma. dom kanske förresten fick det i eftermiddags. hursomhelst så har jag sagt upp mej från min tjänst vid vittra vid nytorget & kommer den trettonde januari att registrera mej för kandidatkursen i litteraturvetenskap på stockholms universitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar