måndag 28 december 2009

99. elva punkter inför nästa decennium

jag fick ett e-brev från vertigo idag. dom skrev att dom förhoppningsvis ska ge ut en pocketupplaga av nikanor teratologens förensligandet i det egentliga västerbotten hösten 2010. jag började läsa existensialismen är en humanism igår. jag mixar med odysséen. imorgon ska jag förmodligen följa med david in till stan & följa med när han tittar på kläder. jag ska ut till vällingby & få tillbaka 100 kronor. jag är stressad av bristen på tid. jag har mindre än en månad på mej att läsa odysséen, aeneiden, den gudomliga komedin & faust. det är halvsegt att läsa epos. dessutom vore det bra om jag läste ut så talade zarathustra, för den kommer jag inte ha tid med sen när kursen börjar. vardagen kommer att bli väldigt annorlunda från och med den artonde januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar